Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Hiukset ja - töissä !!

Heip,

Juu, hiukset kasvaa, minulla tällä hetkellä n. 2cm sänki. olen värjännytkin jo pari kertaa ja näyttäytynyt julkisesti, ja saanut siitä kiitosta. Peruukki jurppii ihan kamalasti, enkä tahtoisi enää sitä käyttää. Olen vasta ensi viikolla, maaliskuun alusta, menossa töihin ja mietin, josko jättäisin peruukin pois sielläkin, vaikka teenkin asiakaspalvelutyötä. Tuntuisi niin paljon luontevammalta.
Vointi on ollut hyvä ja paranee kaiken aikaa, kun kuntokin nousee. Hiihdellyt olen paljon. Kuumia aaltoja on ollut kamalan paljon, mutta nyt tuntuu, että ovat hiukan tasaantumaan päin. Sen sijaan turvotusta tulee tosi helposti jalkoihin. Mistähän se oikein johtuu? Onko edelleen sytojen aiheuttamaa? Inhottavaa kuitenkin. Mutta pientä, niin pientä!
Olen nauttinut tästä ihanansta talvesta, läheisistä, pienistä asioista enkä oikeastaan tahtoisi palata tuohon stressaavan kiireiseen työelämään. Mutta mentävä on.
Kesäkuussa vasta ensimmäinen kontrolli leikkauksen ja hoitojen jälkeen. Sitä ei vielä tarvitse ajatella. Muutenkin huomaan etten juurikaan ajattele koko tautia. Kuinka herkällä sitä on, huomaa vain siitä, miten kuitenkin pelottavaa on tunnustella rintojaan. En vain millään uskaltaisi tehdä sitä.
Ihanaa kevättä kaikille viime kesän sytoilijoille ja ihan kaikille muillekin! Kertokaapa kuulumisianne.
teituri | 21.2.2011 klo 15:22:29