Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: hei kesän sytolilijat!

Hei Talven Tulevat Säteilijät!

Aika sädelääkärille on 23.11., joten hoidot alkavat varmaan joulukuun alussa. 25 krt. Matkat jännittävät, ei itse hoito.

Mutta jotenkin tuntuu, että on valoa tunnelin päässä. Mietin jo töihinpaluuta helmikuussa. Toisaalta, nyt kun voin paremmin, viihdyn oikein hyvin myös kotona...

Viimeinen cef-tiputus pe 5.11. Tipusten välinen keskimmäinen viikko on minulle näköjään aina se kavalin. Nyt oli viikolla hb onneksi 94, joten ei mitään hätää. Leukosyyttien pitäisi kohentua itsekseen kuntoon entiseen tapaan ennen tiputusta. Sain antibiootteja johonkin tulehdukseen, kävin kotikaupungin sairaalassa eilen kahteen kertaan. Antibiootit veivät kuumeen mennessään, tuntuu ihan omituiselta. Ilman kuumetta ensimmäistä kertaa sitten 19.7. Ei edes juurikaan kipuja jaloissa tai käsissä. Mutta unta riittää. Nukun öisin kellon ympäri, ja sitten parit päiväuneet. Ruoka maittaa, mutta vain valitut ruoat. Kaikkea ei voi edes kuvitella syövänsä. Varsinaista pahoinvointia ei kuitenkaan ole, ja olen siitä hyvin kiitollinen.

Terveisiä kaikille.
Onko kukaan muu tulossa tiputukseen pe 5.11.?
Minulla meni ma-rytmi sekaisin sen adeno-viruksen takia.

t. Maarit

Maarit65 | 30.10.2010 klo 13:42:13