Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: hei kesän sytolilijat!

Heippa vaan sytoilijat!
Mulla siis huomenna myös 5:s "syto", eli minun tapauksessani kahden taxon jälkeen 3:s AC (vastaa CEF:iä, vähän lempeämpi=lääk.ilmaisu) Viime kerta oli pars kokemus tähän astisista. Se johtui nähtävästi 2pussista verta sytotiputuksen yhteydessä, jota pelkäsin hulluna ennen tiputusta!! Olen muistellut kiitollisena aikoja, jolloin itse kävin ahkerasti luovuttamassa verta. Hb oli noussut 88>118. Eihän se hyvä ole vieläkään, ja eniten pelkään taas kuinka alas se humahtaa! Lääkäri sanoi, että yleensä se laskee kaikilla tasaisesti hoitojen loppua kohti. Söin siis maksimiannokset pah.v.lääkkeitä, ja pärjäsin hyvin. Saman aion tehdä tälläkin kertaa.
Tosi ihana kuulla teituri, kuinka loistavasti sinulla on mennyt! Melkein se ruskareissun kuvailu jo ylitti vastaanottokyvyn!! Mulla pienikin lenkille lähtö vaatii voiman ponnistuksen, vaikka se joka kerta palkitsee. Yksi iso valopilkku mulla oli vanhojen opiskelukavereiden tapaaminen Finlaysonin Palatsissa Tampereella, ruoan ja rupattelun merkeissä. 2 heistä on sairastanut saman taudin ennen minua.
Kerätään voimia taas tulevaan, vaikka välillä haluaisi tämän olevan vain pahaa unta!
merike | 10.10.2010 klo 23:41:42