Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: hei kesän sytolilijat!
No heip,Kiva kuulla teistä kaikista. Merike, sinusta aloin jo olla hiukan huolissani, mutta ihanaa kuulla, että olet selvinnyt vähin sivuvaikutuksin. Kyllähän sitä vähän vauhkoksi tässä voi tulla. Itse en ole oikein viitsinyt edes tunnustella rintoja, mutta kun nyt kokeilin, niin vieläkin on leikatun rinnan yksi kohta aika kipeä. Varmasti olisivat tehneet tarkempaa tutkimusta sinulle, jos olisivat epäilleet, joten unohda koko juttu, olisko hyvä idea ;) Minä olin tänään labroissa ja taas soittivat iltapäivällä, että "ei näillä arvoilla mitään hoitoa anneta". Joten maanantaina uudestaan ja kuutoselle odottamaan vastauksia. Viimeksihän olivat arvot sen verran korjautuneet, että sain hoidon ajallaan. Tällä kertaa oli enemmän pahoinvointia keskimmäisellä viikolla, vaan nyt se on ohi, eikä se nyt mitään kovin pahaa ollut, lievää kuvotusta. Sädehoitoa tulen saamaan 16 kertaa. Tiedättekö te jo oman määränne? Sain jo päivämäärätkin. Hoito alkaa reilu 3 viikon kuluttua vikasta sytosta, jos nyt saan sen ajallaan. Ajatelkaa, jo tässä vaiheessa ollaan!! Hyvä me!
Rentouttavaa viikonloppua teille kaikille, siskot!
- hei kesän sytolilijat!teituri
- Re: hei kesän sytolilijat!Tulevaisuus?
- Re: hei kesän sytolilijat!mollamaija
- Re: hei kesän sytolilijat!Maarit65
- Re: hei kesän sytolilijat!teituri
- Re: hei kesän sytolilijat!niin pieni
- Re: hiusjuttuateituri
- Re: hiusjuttuaraideri
- Re: hiusjuttuamollamaija
- Re: hiusjuttuaTulevaisuus?
- Re: hiusjuttuaniin pieni
- Re: hei kesän sytolilijat!niin pieni
- Re: hei kesän sytolilijat!Ailuska
- Re: hei kesän sytolilijat!mollamaija