Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: hei kesän sytolilijat!

Moikka, täällä ollaan

Eka cef jäi adenoviruksen varjoon, olin huonossa kunnossa. Ei erottanut mikä liittyi mihinkin. Nyt toisen cef:n jälkeen olo on merkillisen hyvä. Toki nukun paljon, on kuumetta ja luukipuja, mutta hallittavampia kuin aikaisemmin. Ruoka maittaa, kokkaan jopa itse. Ruoka maistuu sille mille pitääkin, ei enää metallille. Ei mitään havaintoa pahoinvoinnista. Olen siitä kiitollinen. - Kaikki ei maita. Esim. glögin tuoksu pakotti siirtymään toiseen kerrokseen. Tilanne on on/off eri ruokien suhteen, välimuotoa ei ole.

Kävin eilen labrassa ja lääkärissä, veriarvot mitä sattuvat, mutta kuuluu asiaan tässä vaiheessa tiputuskierrosta. Ilman viruksia pitäisi kohentua kuntoon itsekseen ennen VIIMEISTÄ tiputusta ensi viikon pe. Tästäkin putkesta pääsee siis ulos. Alkaa tuntua hyvältä. Sädehoidoista en vielä tiedä mitään.

Tässä päällimmäiset terveisin
Maarit65 | 26.10.2010 klo 10:35:28