Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: hei kesän sytolilijat!

Heips vaan kaikki!
Vähän myöhäiset terkut multakin! Vointini on ollut erinomainen 5:nen tiputuksen jälkeen kuten edelliselläkin kerralla. Ei turvotuksia, mustelmia, kovaa väsymystä, ruokahaluttomuutta(melkein päinvastoin)tms. Olo on tuntunut melkein normaalilta ekan 3-4pv jälkeen, jolloin kyllä taas napsin kaikkia kolmea pah.voinninestolääkettä. ja vältyin täysin siltäkin riesalta. Täähän kuulostaa jo liian hyvältä jne... ei se olekaan totta! Mulla on ihan uusi ongelma: pitäis saada pää ja ajatukset vaihtoon!! Mun leikkaamaton rinta on oireillut jo pitkään, ennen leikkaustakin, oon maininnut siitä aina silloin tällöin. No, pääsin ultraan päivä ennen lääk.v.o., ei erit, mastopaattista kudosta, joka voi kipuilla, paitsi yksi vähän suurent.imusolmuke kainalossa, vuositark. tarkistus! Arvatkaa jäikö patti päähän jumittamaan! Pari viikkoa sitten lavan kohdalla pisti ja kipua rinnassa. Onko SE keuhkoissa. Soittelin: odotellaan,seuraillaan.... Mä oon luullu, etten oo yhtään vauhko, mut kai mä kuitenkin oon! Nyt oon pystyny rauhoittuun viikon, kun on kaikkee muuta ohjelmaa. Tänään olin labrassa, hb 117!! Hurraa, ja valkosolutkin norm. Seuraava syto mulla siirrettiin päivällä, kun miehen synttärivastaanotto sattuu olemaan 1.11, eli siis 2.11!
merike | 29.10.2010 klo 14:13:48