Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Diagnoosi puhelimitse?

Itse sain aikanani puhelinsoitolla kutsun takaisin tutkineen lääkärin vastaanotolle, jossa diagnoosi kerrottiin, mutta aika monet, joiden kanssa olen asiasta puhunut, ovat kertoneet saaneensa diagnoosinsa puhelimitse. Eli ilmeisesti suhteellisen tavallista se edelleenkin on, vaikka kyllähän se vihaksi pistää. Voimia sinulle nyt oikein todella paljon!! Tuo on minusta sairauden kaikkein vaikein vaihe, kun ei vielä tiedä mitään muuta kuin sen, että on vakavasti sairas. Olin itsekin aikanani aika tyrmistynyt siitä, miten yksin sairastunut ihminen jätetään virallisten tahojen puolelta. Minusta käytännöksi pitäisi saada ainakin yksi keskustelu lääkärin kanssa vaikkapa parin päivän päästä sairastumisesta, jolloin itselläni ainakin oli kasapäin kysymyksiä. Mutta, kuten sanottu VOIMIA ja ISO HALAUS sinulle!!
Myrps | 25.4.2008 klo 07:18:08