Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Diagnoosi puhelimitse?
Kiitos teille kaikille vastauksista ja tsempistä. Ehkä se puhelimessa annettu diagnoosi ei sittenkään ole niin harvinaista, ja varmasti yksi tapa sopii yhdelle ja toinen tapa toiselle. Mielestäni minulle on kuitenkin annettu naurettavan vähän tietoa yleensäkään yhtään mistään. Kuten esimerkiksi se, miten asiat nyt etenevät. Radiologian osasto, joo, ja aikanaan leikkaus Tampereella, mutta keskusteleeko kukaan missään vaiheessa minun kanssani? Kysyykö kukaan minulta yleensä yhtään mitään? Minuun ei koske yksikään helvetin puoskari ennenkuin tiedän yksityiskohtia myöten mistä on kyse ja mitä tullaan tekemään, ja ennenkuin olen antanut suostumukseni siihen. Ja en todellakaan lähde mihinkään Tampereelle ilman että tiedän enemmän. Piste.Kiitos Karhutar vinkistä koskien paikallista syöpäyhdistystä.
- Diagnoosi puhelimitse?tiiplis
- Re: Diagnoosi puhelimitse?hiutale
- Re: Diagnoosi puhelimitse?tiiplis
- Re: Diagnoosi puhelimitse?ellinoora
- Re: Diagnoosi puhelimitse?Karhutar
- Re: Diagnoosi puhelimitse?ellinoora
- Re: Diagnoosi puhelimitse?malignum
- Re: Diagnoosi puhelimitse?arpakuutio