Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Aurinkoista äiteinpäivää..

Ihanaa, viimein repesi harmaa taivas ja aurinko paistaa.
Oikein hyvää äitienpäivää kaikille.

Vietän täällä äitienpäivän aamua(=päivä jo) itsekseni,odottelen iltapäivää kun lapset tulevat.Tein munattoman kakun näkkileivästä, toivottavasti on hyvää.

upeita jääkiekko-otteluita ollut pari kappaletta.Rupean aina inhoamaan jääkiekkoa tuossa helmi-maaliskuun tietämillä, mutta aina kun mm-kisat alkaa niin rupean miekin taas syttymään siihen.
Mies on seuratoiminnassa niin syvällä, ettei tahdo energia riittää kauden aikana mihinkään muuhun. Olen talven aikaan paljon yksin kotona, niin se alkaa jo kypsyttää kevättalvella.
Joku kirjoittikin siitä, että tuntuu joskus tosi kurjalta, kun toisten elämä kulkee niitä entisiä latuja ja itse on kuin toisessa maailmassa.Kaipaan väliin sellaista extra-huomiota, ois kiva kun sais jonkun kivan ehdotuksen lähteä tekemään, käymään, tai jotain, mikä katkaisisi tämän kuvion.Nimenomaan että joku toinen ehdottaisi jotain, pyytäisi jonnekin. Itse joutuu keksiin niitä ja sitten kun ei kukaan oikein innostu, niin eipä mikään juttu tunnu yksin kivalta. Jää sitten useimmiten tekemättä, vaikka vannotan usein itseeni, että meet sitten kuitenkin...

Kävin siskon luona opettelemassa pajunpunomista, se oli kivan tuntuista puuhaa. Kunta vain hurautti "mun pajupellon" aivan matalaksi viime syksynä. Se tietää kuitenkin sitä, että tulevana syksynä on tosi hyvää materiaalia saatavilla.

Hirveesti oli tullut juttuja kun olin muutaman päivän poissa, meni niinkauan lukemisessa, etten jaksanut kirjoittaa mitään. Pistin johonkin ylös jotain kommentteja, mutta lappu on jo hävinnyt. No uusi päivä, uudet jutut...

Lämpöisiä äitienpäivähaleja kaikille,

Manssi

Manssi | 13.5.2007 klo 13:48:41