Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Rintäsyövän jälkeistä elämää....

hei!
Olen joskus vuosikymmeniä sitten käyttänyt Piimax-tuotteita säännöllisesti, jotn tuote on tuttu. Täytyy kysyä oirepolilta voisiko sitä käyttää. sain luvan käyttää Möllerin kalakapseleita, jotka on tarkoitettu nivelille, yhden purkin olen käyttänyt, ei mitään hyötyä vielä, ehkä tarvitsee käyttää kauemmin. Syön myös paljon maitotuotteita ja Kalcipos 500mg tabletteja päivittäin. Kävin äsken hoitokoiran kanssa lenkillä ja jalkateriä särki kamalasti kävellessä, kotiin tultua tui itku, kyllä jatkuva kipu käy hermojen päälle. Se tässä hommassa harmittaa, kun joutuu syömään lääkkeitä kaiken maailman sivuoireitten sivuoireisiin. Päätin taas yrittää alkaa syömään Triplytiä, joka valmiste mm. nostaa kipukynnystä, käytin sitä jokin aika sitten, mutta lopetin sen sivuoireitten takia. Kävin tässä äskettäin keskustelua erään potilastoverin kanssa aiheesta saammeko me , jotka kärsimme rintasyövän liitännäislääkken aiheuttamista kipuoireista, puhua ja suorastaan valittaa tästä asiasta. tottakai asiat voisivat olla huonomminkin, vertaistuki on myös tässä asiassa tärkeää. Onneksi olen sairaseläkkeellä, ettei tarvitse käydä töissä näiden vaivojen kanssa ja onneksi mieheni on myös jo pois työelämästä, joten kun en jotain pysty tekemään, niin hän kyllä tekee.
Sini-likka | 18.4.2013 klo 15:38:26