Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Rintäsyövän jälkeistä elämää....

Sini-likka

Oikein pahaa tekee tuo lääkkeiden popsiminen nivelrikkojen vuoksi. Oletko koskaan käyttänyt PIIMAX 100% piimajauhetta?
Minä olen käyttänyt Piimaajauhetta jo yli kaksikymmentä vuotta, se on hiusten, kynsien, ihon, luuston ja nivelten hyvinvoinnille. Lisäksi käytän Kalcipos 500mg/2tablettia päivässä ja 40 mikrog D-vitamiinia ja loput kalsiumit popsin maitotuotteista eli päivittäinen kalsiumin saanti 1500mg täytyy. Näiden ansiosta minulla on terveet kynnet ja vahvat nivelet. Minulla on myelooma ollut jo neljä vuotta ja se on myös luissa. Voin ihan hyvin ja kantelen painavia taakkoja tarvittaessa.
Jos estettä ei ole, en koskaan ota mitään lääkettä tyhjään vatsaan.
Voisit kysyä lääkäriltä saatko käyttää ko aineita. Minäkin kysyin ja vastaus oli ettei sitä tiedetä onko haittaa lääkkeiden kanssa. Käytin edelleen kuten ennenkin. Mielestäni ensisijaisesti luusto ja nivelet tarvitsevat ravintoa vahvistuakseen kuin kipulääkettä nälkäisiin luihin ja niveliin.
T. anemonet
anemonet | 18.4.2013 klo 00:43:55