Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Rintäsyövän jälkeistä elämää....
Hei, hauska lukea kuulumisia myös ns. syövän jälkeisestä elämästä joka kuulostaa hyvin saman kaltaiselta. Itselläni on syöpäleikkauksesta jo kulunut kolme vuotta aikaa. Nyt sain vihdoin uuden rinnan vatsasta. Korjausleikkauksen myötä olen taas käynyt palstalla, on ehkä aikaakin sairasloman aikana. Itse kävin hoitojen päätyttyä kuntoutuskurssin, joka oli hyvä alku uudelle elämälle ilman syöpähoitoja. Tamofen on kuitenkin vielä ja kiloja on myös tullut tänne noin 7 kg. Olen myös elänyt paljon terveempää elämää enkä käytä enää alkoholia ollenkaan. Perheeseeni on tullut uusi koira joten niitä on nyt kaksi. Työtehtäviin tuli muutoksia ja sain ylennyksen, joka on vienyt myös aikaa ja ajatuksia pois syövästä. Uutta kehoa nyt ihmettelen ja totuttelen vielä siihen. Olen tyytyväinen, että uskalsin tähän koitokseen. on jotenkin vasta nyt sellainen olo, että kun tästä paranee niin alkaa se syövän jälkeinen elämä. Tämä on tietenkin niin yksilöllistä, mutta minä koen näin.Ihanaa kevättä ja kesää kaikille, joilla on sytot ohi ja totuttelee jälleen elämään ilman jatkuvaa syöpätautiklinikalla ravaamista. Toivottavasti saamme kaikki elää jatkossakin ilman syöpää : )
- Rintäsyövän jälkeistä elämää....Sini-likka
- Re: Rintäsyövän jälkeistä elämää....Sini-likka
- Re: Rintäsyövän jälkeistä elämää....Sini-likka
- Re: Rintäsyövän jälkeistä elämää....kesätuulahdus
- Re: Rintäsyövän jälkeistä elämää....martta50v.