Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Rintäsyövän jälkeistä elämää....
Terve! Minulla todettiin rintasyöpä kaksi vuotta sitten. Kyseessä oli duktaalinen gr. III + esiastetta, ja Her-positiivinen syöpä. 2-vuotis kontrollissa kävin ja kaikki oli/on hyvin. Tamofeenia käytän ja paino on noussut. Oikea rintani poistettiin kokonaan, ja tässä vaiheessa minulla ei ole mitään hajua, pitäisikö hommata proteesi vai ei. Syöpäpolilta en saanut asiaan mitään valaistusta, muuta kuin esitteen.Elämä on nyt aika normaalia, eikä rintasyöpä ole enää niin paljoa mielessäkään, mutta kyllä se muistuttaa olemassa olosta - varsinkin kun aamuisin otan sen lääkkeen. Ja silloin tällöin käyn kurkistamassa täällä palstoilla missä mennään.
Olen kiitollinen, että asiat on näinkin hyvin. Toivon kaikille kanssa sisarille tsemppiä ja pikaista paranemista. Valoisaa kevättä ja onnen pisaroita kaikille!
- Rintäsyövän jälkeistä elämää....Sini-likka
- Re: Rintäsyövän jälkeistä elämää....tuike
- Re: Rintäsyövän jälkeistä elämää....Sini-likka
- Re: Rintäsyövän jälkeistä elämää....Sini-likka
- Re: Rintäsyövän jälkeistä elämää....kesätuulahdus
- Re: Rintäsyövän jälkeistä elämää....martta50v.