Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Rintäsyövän jälkeistä elämää....
hei kaikille kanssasisarille pitkästä aikaa!Vuosi sitten maaliskuussa päättyivät sädehoidot ja 5-vuoden aromataasiestäjälääkitys alkoi! Miten minulla meenee: painoa on tullut lisää n. 10 kg lääkityksen alkamisen jälkeen vaikka ruokavalio on muuttunut terveellisemmäksi ja esim. alkoholia en käytä enää ollenkaan, viime lauantaina olin kirpparilla myymässä liian pieneksi jääneitä vaatteitani ( tunsin ihan pientä katkeruutta). Aromasin on aiheuttanut minulle nivelrikkoa molempiin polviin ja nyt on lähete jalkaterien kuvauksiin, lääkäri epäili myös niissä nivelrikkoa, kun jalkateriäni särkee koko ajan. Kipulääkkeitä syön sen minkä pystyn kun vatsa ei enää oikein siedä niitä. Suutaa kuivaa, silmiä kuivaa, alapää on kuiva (kaikiin näihin vaivoihin käytän lääkkeitä). Mutta näillä mennään, uusi kevät koittaa, perheeseemme on tullut uusi jäsen, nyt 9-viikkoinen bokserinpentu( edellinen boksrimme, meille niin valtavan rakas Vertti, nukkui pois 2.01.2013, syövän takia).
Elämä jatkuu: Eilispäivä on vain yksinkertaisesti ollut ja mennyt. Huomisen aurinko nousee joko loistavana tai pilvillä verhoiltuna. Mutta se nousee! Nyt on tänään, elä siis ja nauti tästä hetkestä ja tee sille jotakin ennen kuin siitä tulee eilinen! Huomispäivään meillä ei ole mitään osuutta, ennen kuin aurinko nousee, sillä huomistä ei vielä ole!
Oikein hyvää kevättä kaikille niille naisille, jotka sairastivat rintasyövän samaan aikaan kanssani ja myös kaikille muille tämän palstan käyttäjille.
- Rintäsyövän jälkeistä elämää....Sini-likka
- Re: Rintäsyövän jälkeistä elämää....Sini-likka
- Re: Rintäsyövän jälkeistä elämää....Sini-likka
- Re: Rintäsyövän jälkeistä elämää....kesätuulahdus
- Re: Rintäsyövän jälkeistä elämää....martta50v.