Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: sytojen jälkeiset oireet

Hei kaikki,

Kiva oli kuulla kaikkien kesän sytoilijoiden kuulumisia. Minäkin seuraan ttä palstaa päivittäin, mutta ei vain tule kirjoitettua enempää. Sitäkin mukavampaa on kuulla toisten kuulumisia.
Tuntuu nyt kuin olisi melkein "tyhjän päällä", kun hoidot ovat loppuneet. Sain aatonaattona viimeisen sädetyksen. Lääkäri sanoi aiemmin jouluviikolla, että erittäin epätodennäköistä että tämä tauti uusisi. Mutta olihan erittäin epätodennäköistä näillä olemattomilla riskitekijöillä, että ylipäänsä tähän sairastuinkaan.
En tunne mitään erityistä helpotusta, jostain syystä. Tosin polviparan särky ehkä estää railakkaimmat ilonpurkaukset. Poksautin sentään sampanjapullon aatonaattona.
Nytkö alkaa sitten tosiaan se erilaisten oireiden seuranta. Minulla on ollut viie vuosina taipumusta erilaisiin tuki-ja liikuntaelinvaivoihin. Osaako sitä olla pelkäämättä niiden suhteen?
Hiukset ovat alkaneet vaivihkaa kasvaa. Jonkin verran minulle jäikin haivenia, kaikki eivät lähteneet, mutta nyt näyttäisi että niitä tulee lisää. Välillä tekisi mieli jo olla ilman peruukkia ja huiveja. Vieraampi voisi ajatella, että hiustyyli on oma valinta.
Kyllähän me vielä vaiheessa olemme kaikki, sisäisesti. Kulunut aika on painottunut selkeästi fyysisten oireiden ja jaksamisen seuraamiseen. Onko nyt aika kuunnella, miten mieli jaksaa tämän kaiken jälkeen. Itse olen ajoittain ainakin aika herkillä. Pienimmätkin asiat itkettävät.
Toivob kaikille tällä palstalla pyöriville kaikesta huolimatta rauhaisia Joulun pyhiä ja vuoden loppua, sekä Voimia Iloa ja Valoa ensi vuodelle!
t. Teituri
teituri | 25.12.2010 klo 12:21:31