Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: sytojen jälkeiset oireet
Täälläkin yksi kesän sytoilijoista!Ne 6 x myrkyt nyt takana, viimeinen oli aivan kauhea, kesti toipua yli neljä viikkoa. Enkä itse asiassa ole varma olenko toipunut vieläkään. Mitoitus oli säädetty varmaan aivan äärirajoille. Ja antibiotteilla mentiin taas. Olen nyt kuitenkin jalkeilla, kuume ja luusäryt ovat poissa, mikä on tietysti aivan ihanaa niin pitkän ajan jälkeen.
- Ja käyn sädehoidoissa, nyt neljä kertaa takana ja olen aivan poikki. Nukun paljon, monta kertaa päivässä, ja väliajoillakin on vaikea pitää silmät auki. Välillä tuntuu, että tästä ei tule mitään.
Nivelet eivät turvoksissa, mutta kipeät. Ei näy siis päälle päin mitään, mutta liikkuminen on vaikeaa, kävely ei entisellään. Nilkat, polvet, ranteet, ... Näinköhän tästä tulee elinikäinen vaiva? Luin yhden kirjan ja se mikä jäi mieleen: paino alas (on), kunto ylös (työn alla). Pitää liikkua jotta pysyy liikkeellä.
Se kohta kämmenselässä mihin sytoissa laitettiin kanyyli ensimmäiset kerrat ennen kuin suoni puhkesi, on alkanut kipuilla nyt. Ja säteiden myötä myös rintalasta, kainalo, olkavarsi. Kihelmöintiä aika laajalla alueella, jopa leuka ja toinen rinta.
Mitä muuta? Hiukset eivät kasva vielä(kään). Sitä ihmettä odotellessa terveisiä ja tsemppiä kaikille! Kirjoitetaan taas lisää. Hauska vaihtaa kokemuksia.
Terveisin
- sytojen jälkeiset oireetteituri
- Re: sytojen jälkeiset oireetTulevaisuus?
- Re: sytojen jälkeiset oireetmollamaija
- Re: sytojen jälkeiset oireetMaarit65
- Re: sytojen jälkeiset oireetAiluska
- Re: sytojen jälkeiset oireetkultsikki
- Re: sytojen jälkeiset oireetteituri
- Re: sytojen jälkeiset oireetpunatukka