Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: sytojen jälkeiset oireet

Moikka vielä

Minulla nyt 8 sädetystä takana - ja pahoja nukkumisvaikeuksia myös! Moni paikka kipuilee häilyvästi. Muuten sädetyksen osalta kaikki hyvin. Matka on pitkä, vartin hoitoon menee noin 5 h. Eli matkaväsymystä nyt vähintään, vaikea erottaa siitä muusta mahdollisesta väsymyksestä.

Kuume palasi takaisin, onneksi pysyy siinä 37,7 tuntumassa, joten sädetystä voidaan jatkaa. Tätä samaa vaivaa, jatkuvaa kuumeilua, minulla oli koko sytojen ajan, eli ilmeisesti minulle tai siis kropalle tyypillinen tapa reagoida erilaisiin hoitoihin.

Ja pahoinvointia, kuvotusta... Ei liity sytoihin, ei säteilyyn, vaan ilmeisesti hormonilääkityksen sivuoire. Sain aika hyvin hallintaan tihennetyllä syömisellä (ja runsaammalla). Tarvittaessa syön myös pahoinvointilääkkeitä. Aloitin hormonilääkityksen samana päivänä sädetyksen kanssa.

Yhä edelleen hiuksia, edes niiden haituvia, odotellen... terveisin kalju Maarit

P.S. Oliko niin, että kaikille eivät hiukset kasva koskaan takaisin?

Maarit65 | 14.12.2010 klo 16:28:16