Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: sytojen jälkeiset oireet
Heippa kesän sytoilijat. olin jo aikeissa aloittaa uuden ketjun kuulumisista, mutta tässähän tämä kysymys jo tulikin. olen viimeistä kuukautta sairiksella ja olo on kohentunut ja kunto noussut. Maaliskuun alusta pitäisi mennä töhin. Matka on ollut pitkä ja vaiheikas, ikimuistoinen. Voisin sanoa klisheisesti, etten enää ole sama ihminen ja tuntuu oudolta palata "entiseen elämään" töihin mennessä. Luulen, että monille se on helpotuskin, mutta itsestäni tuntuu, että haluaisin siinäkin suhteessa lähteä uusille urille.Hiukset kasvavat, pituutta ehkä 1,5 cm. Olen jo värjännytkin pari kertaa. Aika typerää varmaan, mutta kun väri oli sellainen harmaanmusta, kamala. Halusin räiskyvän punaista, että erottuu varmasti, että minulla on TUKKA, vaan lopputulos oli ensin sellainen uskomaton, vaaleanpunainen. Eilen pistin uusiksi ja tulos on hiukan toivotumpi. Olen hiihdellyt liki päivittäin täällä kotimaisemissa, ja ensi viikoksi lähdemme Ylläkselle pakkasia pitelemän. Luvassa on kuulemma aivan tulipalosellaiset.
Rinnassa tuntuu kaikenlaista viiltelyä ja vihlontaa, kiristyksiä ym, vaikka siis iho ei juurikaan säteistä kärsinyt. Välillä mietin, että mistä nuo tuntemukset tulevat, kun ovat alkaneet vasta parin viikon sisällä?
Kaikille palstalaisille toivon aurinkoista kevättä, voimaa ja toivoa sekä kykyä elää tässä hetkessä!
terv Teija
- sytojen jälkeiset oireetteituri
- Re: sytojen jälkeiset oireetTulevaisuus?
- Re: sytojen jälkeiset oireetmollamaija
- Re: sytojen jälkeiset oireetMaarit65
- Re: sytojen jälkeiset oireetAiluska
- Re: sytojen jälkeiset oireetkultsikki
- Re: sytojen jälkeiset oireetteituri
- Re: sytojen jälkeiset oireetpunatukka