Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: 2-vuotiskontrolli lähestyy,miten olette tsempanneet itseänne ennen kontrollia ja miten se sitten meni?
Hei,ihan tuli tippa linssiin kun olitte vastanneet.Taas huomasin miten tärkeää tämä vertaistuki on.Juu,vuoropuhelua käyn myös itseni kanssa,"voin hyvin,olen jaksava,arki sujuu..mitään hälyyttävää ei tunnu missään? Juu,ristiselkä vihoittlee välillä..mutta ei kaikki kipuilu johdu luustometarista,huh!
niin ja pelkopuoli vastaa,joskus se vaan joillakin uusii..leviääkin!
Ehkä eniten pelkään ,että jos alkaisi taas se pirunmoinen hoitomylly..en millään jaksaisi ja tämä sujumaan lähtenyt arki hajoaisi ihan täysin.
olen miettinyt välillä .että en enää haluaisia sytostaatteja..oli niin rankka kokemus.
Toisaalta ,lohtua tuo mm.kroonikoiden tarinat rs-yhdistyksen sivuilla...elämä kuitenkin useimmiten jatkuu..
Ps.kävisikö traakkipuu palmun sijaan..sellainen mulla olis ..nauruksikin pistää tuo mielikuvaharjoittelu.
tuetaan toisiamme Kultsikki
- Re: 2-vuotiskontrolli lähestyy,miten olette tsempanneet itseänne ennen kontrollia ja miten se sitten meni?kesätuulahdus
- Re: 2-vuotiskontrolli lähestyy,miten olette tsempanneet itseänne ennen kontrollia ja miten se sitten meni?kultsikki