Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: 2-vuotiskontrolli lähestyy,miten olette tsempanneet itseänne ennen kontrollia ja miten se sitten meni?
Kultsikki ja Karhutar lämmin osanottoni Teille. Kyynelsilmin kirjoitan tätä viestiä. Huomenna on oma kontrollini. 1 vuotis sellainen. Ja nyt ne tunteet ovat pinnassa. Tarkoituksella olen vältellyt näitä sivustoja, mutta nyt oli kuitenkin pakko avata tämä. Viime viikot ovat olleet hankalia. Kaikin keinoin olen yrittänyt olla ajattelemmatta huomista. Koko ajan olen touhunnut jotain, väsyksiin asti. Yllättävän hyvin olen kuitenkin saanut nukutuksi. Mieltä myös painaa tuttavan samaan aikaan leikatun, etenevä levinnyt syöpä. Mutta paljon olen tämän lähes puolentoista vuoden aikana saanut lohtua Teiltä kaikilta. Kiitos siitä. Ja nyt tuntuu, että oli hyvä kun poikkesin sivuilla. Huomasin jälleen kerran, että en ole yksin enkä ainoa asian kanssa taisteleva. Tsemppiä meille kaikille. Calla- Re: 2-vuotiskontrolli lähestyy,miten olette tsempanneet itseänne ennen kontrollia ja miten se sitten meni?kesätuulahdus
- Re: 2-vuotiskontrolli lähestyy,miten olette tsempanneet itseänne ennen kontrollia ja miten se sitten meni?calla