Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: 2-vuotiskontrolli lähestyy,miten olette tsempanneet itseänne ennen kontrollia ja miten se sitten meni?
Et todellakaan ole tuntemuksien kanssa ainut. Paniikki on hirveä, sen jännityksen huomaa itseasiassa vasta kunnolla kun jännitys laukeaa. Kamala taakka menee pois harteilta. Olen yrittänyt keskustella itseni kanssa ja lohduttaa "hyvin se menee, ei sieltä mitään löydy jne". Olen liikkunut enemmän, jotta olisi muuta miettimistä. Olen tehnyt rentoutusharjoituksia.Kuitenkin kaikkien yrittämisten jälkeenkin olen jo loppupäässä itkenyt, valvonut ja melkein huutanut ääneen. Pelko on kamala.
Yksi lohdutus minulla on vielä ollut, eli jos nyt saan terveen paperit, niin voin päästä vaikka korjaukseen. Tai jos tästä selviän niin varaan äkkiä jonkun ihanan matkan itselleni. Tuon viimeisen toteutan joka kerta, kun saan puhtaat paperit.
Eli voimia ja kerro ihmeessä jos keksit jotain hyvää konstia.
Muista, että rentoutuskonsteja on monia, tässä yksi hauska josta kuulin: Laita kotona jukkapalmu vierellesi ja jalkalamppu, mene palmun alle makaamaan ja sitten jalkalamppu päälle. Soimaan vedensolinaa tai linnun laulua, silmät kiinni ja matka etelän hikkarannalla oli valmiina ; )
- Re: 2-vuotiskontrolli lähestyy,miten olette tsempanneet itseänne ennen kontrollia ja miten se sitten meni?kesätuulahdus