Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: 2-vuotiskontrolli lähestyy,miten olette tsempanneet itseänne ennen kontrollia ja miten se sitten meni?
Hei,kontrolli on vasta kuukauden päästä.olen alkanut "valmistautumaan" jo hyvissä ajoin.on lohdullista ,että pelko haalenee vuosien myötä,toki kait ennustekin paranee mitä pitempi aika kuluu ilman uusiutumista?
Itse olen saanut tutkimuksia terveyskeskuksen kautta,aion yrittää saada sitä kautta mm.luutiheysmittauksen mikäli sitä ei syöpiksen kautta määrätä?Mitä ihmettelisin? (Femarilainen)
kurjaa on jos jää roikkumaan tyhjänpäälle..Eikä se tule yhteiskunnalle edes halvaksi jos asiat todetaan myöhäisessä vaiheessa.kyllä riittävä seuranta tulisi toteutua julkisin varoin.
välillä olen verrannut tilannetta mm.diabetespotilaisiin joilla on pysyvä lääkäri /hoitajasuhde,säännölliset kontrollit ym..meihin syöpäpotilaisiin ja tähän keittokirjamalliin jossa on räätälöity kaikille samanlaiset seurantamallit.
kultsikki
- Re: 2-vuotiskontrolli lähestyy,miten olette tsempanneet itseänne ennen kontrollia ja miten se sitten meni?kesätuulahdus
- Re: 2-vuotiskontrolli lähestyy,miten olette tsempanneet itseänne ennen kontrollia ja miten se sitten meni?kultsikki