Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Tamofen haittavaikutuksista?

Pikis,

onko sinulle sanottu mitään siitä, että jos kuukautiset jatkuvat aina vaan, niin otettaisiin käyttöön jokin lisäkeino hormoonitoiminnan alasajoon?

Minä olen syönyt vuoden ja kuukauden tamofenia, alkuun menkat tuli joka toinen kuukausi, sitten säännöllisesti muutaman kuukauden ja nyt vähän miten sattuu (lyhentynyt kiertoväli). Eli sikäli on vaihdevuosioireilun merkkejä ilmassa.

Joku onkologi vain sanoi, että seurataan kuukautisia ja katsotaan onko tamofen yksistään riittävä hoito. Toivottavasti, sillä olen selvinnyt suht vähin oirein alun jälkeen. Hiki lentää lähinnä liikkuessa, pää on aina aivan märkä, kun vähänkin liikun reippaammin. Niveljäykkyyttä on jonkin verran ja muita perinteisiä juttuja. Ei kuitenkaan elämänlaatua alentavassa määrin, ainakaan vielä.

Hyviä puolia, ennen hieman rasvainen ihoni on parempi, eikä esiinny hormooninäppyjä. Myös PMS-oireet ovat lievittyneet huomattavasti :)
kevätmieli | 28.8.2008 klo 12:39:32