Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Tamofen haittavaikutuksista?

Hei! Vaan kaikki
Olen nyt itse syönyt Tamofenia noin 3kk ja oivuoireet eivät ole vielä ainakaan helpottaneet.Siis ne samat hikoilupuuskia olen aivan märkänä kasvoista ja selkä päänsärkyä on ollut useasti minkä epäilen johtuvan tamoista.käyn työssä teen Olen hoitoalan työntekijä ja pitäis jaksaa tuntuu jotenkin kun työkaverit valittavat ja kiukuttelevat aivan pienistä, asioista niin itse joidun kärsimään näistä valtavista sivuoireista. Joskus tekis mieli sanoa pahasana perukkiakin joudun vielä käyttämään toivottavasti nää tamot eivät hidasta hiusten kasvua.Olen nyt 47v. täyttänyt eli vaihdevuodet alkoivat sytöistä ja tamofenista. Muitakin oireita tämä kyseinen lääke on aiheuttanut limakalvooireet kuivuu paikat ja jatkuvat hiivatulehdukset seuraavat toistaan. tälläistä ei ollut silloin kun hormonitoiminta oli normaalia.Kaikistanäistä olen keskustellut myös lääkärin kanssa sanoi että ei mahda mitään koska oli hormonipositiivinen syöpä.Nää on jatkot noin viisi vuotta.Kaunista syksyä Toivottelee Pistaasi.
pistaasi | 20.8.2008 klo 10:22:58