Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Tamofen haittavaikutuksista?

Minulla takana 4 vuotta Tamofeneja, hikipuuskia on edelleen päivittäin useita. Onneksi ei yöllä, se oli lyhytaikainen riesa kun lakanankin joutui vaihtamaan. Miliala on alavireinen, läskiä tai mitä turvotusta se onkaan on kertynyt vaikka muille jakaa..Liiku liiku kaikke hokee, mutta miten sitä jaksaa? Töissä puristetaan kaikki mitä saadaan irti vanhoista yli-vastuuntuntoisista naisista. Ja se hiki-punoitus-puuska tulee tasan tarkkaan silloin kun on muutenkin pinna kireellä, kamala vuori töitä odottamassa. Onneksi mulla ei ole asiakaspalvelua, missä saisi tapella ihmisten kanssa koko ajan. Sisäistä asiakaspalvelua toki on, mutta työkavereille olen joutunut kertomaan etten voi ollenkaan hyvin. Ja niin kauan kuin työtaakka vaan lisääntyy ei ole toivoa että koskaan enää voisinkaan. Ja kun niin piti alkaa elämään eri lailla kun "voitti syövän"! Katin viikset...

Olen kyllä sitä mieltä, että näitä oireita vähätellään. Syöpälääkärit melkein juoksee karkuun jos puhuu muusta kuin pateista, joissa epäilee olevan syöpää.

Toivon, että teillä muilla oireet eivät ole näin pahat koko aikaa, onneksi minä pystyn nukkumaan ilman lääkkeitä. Se vielä puuttuisikin.
kukkamaaria | 13.8.2008 klo 19:47:59