Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Tamofen haittavaikutuksista?

Mulla sädehoito puolivälissä ja olen myös mielenkiinnolla seurannut tästä keskustelua, koska tamofen on mullakin seuraavana vuorossa heti säteitten jälkeen. Kauheesti en ole halunnut noista sivuvaikutuksista tietoa, koska mulla jäi menkat pois viidennen syton jälkeen ja hienoisia vaihdevuosivaivoja=kuumia aaltoja on jo jonkin verran esiintynyt ja nekin lähinnä yöaikaan. Itelleni on tullut sellainen tunne, että haluaisin jättää tamofenin kokonaan väliin eli haluaisin vaihtaa sen toiseen lääkkeeseen: tietääkö kukaan, mikä se tamofenin vaihtoehtolääke olisi henkilölle, jolla menopaussi ei ole vielä ollut ? Ja yöt on mullakin melko katkonaisia jo nyt ja lääkkeet, joita yleisesti tamofenin sivuvaikutuksiin määrätään: efexor, bellergal ym. parantavat kait tuota unen laatua, mutta ovat sitten kaikki rauhoittavia ja keskushermostoon vaikuttavia.
margitta | 28.8.2008 klo 18:35:36