Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Tamofen haittavaikutuksista?
Hei Tähtitaivas!Minä syön Diurexia, otan joka aamu yhden. Mutta olen siis syönyt jo ennen syöpääkin, lievään verenpaineen nousuun. Olen pärjännyt kuitenkin sillä, eikä muita vp-lääkkeitä ole tarvittu. Tiesä sitten, miten turvoksissa olisin ilman Diurexia.
Söin tuossa kesällä yhden paketin jopa laihdutuslääke Reductilia, eipä tullut tuloksia. Rahat menee ainakin! Ja minulla lisääntyivät entisestään sydämen tiheälyöntisyyskohtaukset, joten lopetin siihen yhteen pakkaukseen.
Sairastan vielä masennusta, onneksi pystyn käymään töissä ainakin vielä, tosin mieluummin jäisin kotiin. Ihmisten kanssa oleminen on raskasta, nykyään työelämässä pitäisi kestää nokittelua ja ilkeilyä ihan liikaa.
Masennuksen takiakin ehkä ruoka edustaa minulle jotain ainoaa mielihyvää nykyään, joten kai se on vaan annettava periksi ja lihottava kunnes joku paikka poksahtaa:( Ilmeisesti olen kuitenkin vielä LIIAN terve, koska Kela ei korvannut minulle tätä laihdutuslääkettä. Lääkäri oli kyllä hyvin varma, että korvaisi.
Ensi vuonnahan Tamofenit on syöty, mutta sen jälkeen pitää vielä pari vuotta syödä sitä jotain muuta, jonka nimi on taas kateissa...Tämän sain kuulla viime vuoden kontrollien tuloksista kerrottaessa. Minä kyllä aion harkita aloitankoenää mitään muuta lääkitystä, jos Tamofenin jättäminen veisi edes osan turpeudesta ja voisi olla kutakuinkin normaali, tai siis kuten ennenkin.
Olen vissiin poikkeus kun laihduin sytojen aikaan melkein 10 kiloa, olisipa ollut viisas ja ytittänyt pysyä siinä painossa.
- Re: Tamofen haittavaikutuksista? kukkamaaria
- Re: Tamofen haittavaikutuksista? Vaarain
- Re: Tamofen haittavaikutuksista? tähtitaivas
- Re: Tamofen haittavaikutuksista? pistaasi
- Re: Tamofen haittavaikutuksista? toukokuu6
- Re: Tamofen haittavaikutuksista? Vaarain
- Re: Tamofen haittavaikutuksista? Karhutar
- Re: Tamofen haittavaikutuksista? kevätmieli
- Re: Tamofen haittavaikutuksista? margitta