Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: mitä kuuluu

Kuulumisia Toukokuu ja Kissa,
Voi olen todella pahoillani Kissa että joudut uuteen leikkaukseen ja kainalotten tyhjennykseen, se harmittaa kun toipuminen rinnanpoistosta on jo hyvässä vauhdissa. Mutta tärkeintä on että kaikki "pahikset" löydetään ja niistä päästään eroon kerralla.
Itselläni leikkaushaava on parantunut myös hyvää vauhtia, vähän on minullakin turvotusta (nestettä), mutta en ole tarvinut käydä sen takia missään.Tuntuu sellaisena kirvelynä kainalon ja haavan alueella.
Eniten jännitän nyt sitten sitä mitä jatkohoitoja tulee ja myös samaa kuin sinulla toivon että vartijoista ei nyt sitten tarkemmissa tutkimuksissa löytyisi mitään, jotta riittäisi tämä yksi operointi.
Mulla on nyt käytössä tämä vaahtomuovitäyte, joka toimii kohtalaisen hyvin urhrluliivien sisällä, tosin kun kurkoittaa jotakin ylhäältä " tissi " luiskahtaa oikealta paikaltaan pois.
Totta ...sama myös täällä ei ole mieli tehnyt yhtään hipelöimään liiviosastolle. jotenkin kaikki mikä liittyy rintoihin "tympii".
Mulla on jo se maksusitoumus silikoniproteesiin ja yksiin liiveihin , mutta en ole vielä pitänyt kiirettä,kotona kun ei niin ole väliä.
Kuinka pitkän sairausloman saitte leikkauksen jälkeen?
Minun päättyy viikon päästä (neljä viikkoa) ja vasta kahden viikon kuluttua on leikkauksen jälkitarkastus, täytynee pyytää ainakin siihen asti lisää sairaslomaa, ei ainakaan vielä ole siinä kunnossa että pystyisi töihin .
On tosi kiva kuulla kuulumisia kun näin samassa veneessä ollaan,kyllä me tästä "peikosta" selviämme ottipa se sitten kuinka lujille tahansa, mutta periksi ei anneta.
tuutikki-t | 6.12.2007 klo 15:08:13