Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: mitä kuuluu
Hei Toukokuu ja Tuutikki,Sain eilen tietää leikanneelta kirurgiltani huonoja uutisia. Leikkauksessa poistettiin kolme vartiaimusolmuketta, joissa ei löytynyt leikkauksessa syöpää, mutta nyt tarkemman tutkimuksen jälkeen yhdestä löytyi 5 mm löydös. Tämä tarkoittaa sitä, että tulevana perjantaina joudun jälleen leikkauspöydälle kainalon imusolmukkeiden poistoon. Kyllä harmittaa… Poistettu rintani olen nimittänyt tappaja tssiksi, koska siitä löytyi kolme kasvainta (gradus3) 20mm, 18mm ja 7 mm, sekä suuri löydös muutosta, josta olisi hyvinkin nopeasti tullut lisää syöpäkasvaimia. Nyt katselen hyvin epäluuloisesti tervettä rintaani ja toivon, että jatkossa rintaani tullaan seuraamaan tarkasti.. Leikkaushaavani on parantunut hyvin ja näyttää hyvältä, jos se nyt koskaan voikaan näyttää kovin hyvältä:). Nestettä ei ole kerääntynyt ja turvotuskin on ollut pientä. Saapa nähdä muuttuuko tilanne, kun kainaloni imusolmukkeet ovat poistettu. Ystävät ja tuttavan kyselevät vointiani, joka
on minua jo hieman ärsyttänytkin, koen sen hieman tunkeilevana. Yritän keskittyä ajattelemaan, että he kaikki haluavat minulle vain hyvää. Hyviä neuvoja on sadellut ja tietenkin monella on kerrottavana mehevä syöpäsairaan tarina, joka päätyy tietenkin potilaan kuolemaan.
Onko teille jo puhuttu rintaproteesista ? Kuulemma sitä saa mennä hakemaan vasta kuukauden päästä leikkauksesta, koska haava on silloin tasaisempi. Luin jostakin, että tarraproteesi olisi hyvä ? Sovitan sellaista kun pääsen tissikauppaan sovittelemaan. On aika mielenkiintoista nähdä
alusvaate valikoima proteesitaskullisten liivien erikoisliikeissä. Löytyykö sieltä pitsiä ja silkkiä ?? Nyt olen kaupoissa kiertänyt kaukaa alusvaateosastot, vaikka ennen olen aina käynyt siellä hieman hypistelemässä.
t. Kissa
- mitä kuuluutoukokuu6
- Re: mitä kuuluuKissa
- Re: mitä kuuluutoukokuu6
- Re: mitä kuuluuKarhutar
- Re: mitä kuuluutuutikki-t
- Re: mitä kuuluutuutikki-t
- Re: mitä kuuluuKarhutar
- Re: mitä kuuluuäityliini
- Re: mitä kuuluupäivänsäde