Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: mitä kuuluu
Tsemppiä sunne tuonne leikkaukseen aika monella meillä näkyy tulevan kaksi leikkausta peräkkäin. Mielestäni toinen meni jo ihan rutiinilla, tosin mulla oli ensin kosapoisto+kainalon tyhjennys ja toisella kerralla sitten koko poisto. Rintaproteesin saa tosiaankin ihan mukavasti ja siellä on eirlaisia malleja joita voi sitten kokeilla, kannattaa varata tiukahko t- paita päälle jolloin saa muodot helpoimmin näkyviin. itselläni oli joku paitapusero ja sitten kokeiltiin syöpäjärejstön jonkin virttyneen t-paidan kanssa muotoja. rintatroteesi on ihan kätevä ja sitähän nyt tulee sitten käytettyä useamman vuoden, katsotaan kauaa kohan se sitten kestää kulutusta. Mä olen hiukan edellä eli ensimmäinens styto takana ja nyt aamulla huomasin kauhukseni että nyt toi tukkaa rupee sitten lähtee... no tätähän tässä on sitten odotettukin.- mitä kuuluutoukokuu6
- Re: mitä kuuluuKissa
- Re: mitä kuuluutoukokuu6
- Re: mitä kuuluuKarhutar
- Re: mitä kuuluutuutikki-t
- Re: mitä kuuluutuutikki-t
- Re: mitä kuuluuKarhutar
- Re: mitä kuuluuäityliini
- Re: mitä kuuluupäivänsäde
- Re: mitä kuuluuManssi