Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: mitä kuuluu
Hei!!Minullakin on korkea verenpaine ja ihan on normaalisti tiputeltu, vaikka paineet ovat taivaissa aina ennen tiputusta. Ei ole mitään ongelmia sen suhteen. Tuosta vitamiineista. Mulla on ainakin ruokahalu kateissa tiputusten välilla noin 2 viikkoa. Voin olla syömättä vaikka koko päivän jos mies tai joku muu ei patistaisi.
Ei mulla ole edes huonoa oloa vaan näläntunne on kateissa. Ensimmäisen tiputuksen jälkeen putosi paino 4 kiloa. Onhan tuota vararavintoa, mutta lääkäri käski syömään, koska nyt ei ole painonpudotuksen aika. Nyt paino on kohtuudella pysynyt kurissa. Kerran näinkin päin, ettei saa laihtua:))
Nyt sitten yritän syödä edes jotain. Minulla on tuo makuaisti ihan sekaisin myös. Nyt taidan seuraavaksi neuvotella lääkärin kanssa noista vitamiineista. Tällä syömisellä ei kyllä vitamiineista ym. ole tietoakaan.
Toivottavasti joulunaikaan olisi edes hiukan parempi "syömähimo"
Hyvää viikonloppua kaikille! t. äityliini
- mitä kuuluutoukokuu6
- Re: mitä kuuluuKissa
- Re: mitä kuuluutoukokuu6
- Re: mitä kuuluuKarhutar
- Re: mitä kuuluutuutikki-t
- Re: mitä kuuluutuutikki-t
- Re: mitä kuuluuKarhutar
- Re: mitä kuuluuäityliini