Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: mitä kuuluu
Kiitos Karhutar tiedoista Herceptin lääkkeestä. Toivon, että minulle voitaisiin antaa kyseistä lääkettä, vaikkakin verenpaineeni huitelee taivaissa ilman lääkitystä. Luulisi, että lääkityksen aikana voidaan myös verenpainelääkkeillä laskea kohonnutta verenpainetta ? No askel kerrallaan…
Käytätkö sinä lisävitamiineja purkista nostamaan veriarvoja hoitojen välillä, vai tapahtuuko kaikki hyvällä ruokavaliolla ? Mahdollisia suun uoireita välttääkseni kysyisin karpaloista, syötkö niitä hoitoja ennen jäisinä vai juotko mehuna ? Tarkastelin eilen marketin karpalomehuja ja huomasin, että koko valikoimaan (3kpl) oli lisätty sokeria !
Mukava kuulla Tuutikki kuulumisesi. Sairauslomani on myös neljä viikkoa, taitaa nyt tulla lisää uuden leikkauksen myötä. Ymmärrän järjellä, että on hyvä, kun kaikki syövästä saadaan pois. Eikä lisää arpia ei ole tulossa, koska minulta jo poistettiin kaksi vartiaimusolmuketta kainalosta. Tuntuu vai ilkeältä ajatukselta, että turvonnut jo hieman parantunut haava avataan uudelleen. Pyydän hyvät kipulääkkeet avukseni. Minun jälkitarkastukseni oli viikon päästä leikkauksesta eli viime tiistaina. Enkä olisi itse valinnut tätä syöpäpakettia itselleni: Kolme kasvainta 20mm, 18mm ja 7mm, gradus3, er että pr-negatiivinen, Ki67 30% ja HER-2 3+. No valinnan mahdollisuuksia ei ole, se on otettava mikä annetaan. Näin talvella on varmasti helpompaa liikkua julkisilla paikoilla ilman rintaproteesia kun vaatetuksella voi hyvin korjata/hämätä tilannetta. Kunhan saan leikkauksen alta pois, niin suuntaa tissi ostoksille. Karhutar, olen kyllä jo huomannut ryhtivirheen, jota korjaan selkälihaksillani ja pitkän päälle se voi tuoda ongelmia.
Nyt alan valmistautumaan henkisesti leikkaukseeni ja katson(arvostelen) kaikki Linnan juhlavieraiden puvut.
t. Kissa
- mitä kuuluutoukokuu6
- Re: mitä kuuluuKissa
- Re: mitä kuuluutoukokuu6
- Re: mitä kuuluuKarhutar
- Re: mitä kuuluutuutikki-t
- Re: mitä kuuluutuutikki-t
- Re: mitä kuuluuKarhutar
- Re: mitä kuuluuäityliini
- Re: mitä kuuluupäivänsäde