Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Tulevaisuus
Hei KikikiOlen elänyt "Tässä ja nyt" siitä lähtien, kun sain tietää etten saisikaan ehkä biologisia lapsia, ja sitten kun sain, niin tunne "tässä ja nyt elämäisestä" on vain voimistunut. Nyt olen syöpäni kanssa siinä pisteessä, että mietin, miten loppuelämäni tulen käyttämään ja että voiko minulla olla vielä mahdollisuus tehdä jotakin kunnolla loppuun. Nyt olen jotenkin heittäytynyt turvaamaan elämän suunnittelemattomuuteen ja arvaamattomuuteen, mutta eihän se voi niinkään mennä että luopuu tavoittelemasta jotakin.
Loppujen lopulta asiat, joita tavoittelen, ovat hyvin pieniä, ja melkeinpä huomaan asettavani lasten hyvinvoinnin nyt etusijalle, ettei sitten jäisi kaduttamaan että he jäivät jo eläessään ilman äitiä. Masennusta torjuakseni yritän liikkua ja ilmaista itseäni eri keinoilla, niin että kosketus omiin tunteisiin ja kroppaan säilyy. Tiedän että omaiset pelkäävät taudin jossakin vaiheessa uusivan, mutta itse yritän keskittyä nyt vain tähän päivään. Työelämääkin alan ajatella vasta sitten, kun hoidot on saatu loppuun.
T. Karhutar
- Tulevaisuuskikiki
- Re: TulevaisuusKarhutar
- Re: Tulevaisuususva
- Re: Tulevaisuusanneli49v
- Re: Tulevaisuuskikiki
- Re: Tulevaisuusvapaa pudotus