Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Tulevaisuus

Tervehdys Kikiki,

Olen itse sairastunut nyt ensi kertaa tähän tautiin ja tietenkin toivon, ettei tule olemaan enää koskaan osana elämääni. Ja kun tähän ikään ehtineenä ja elämää kokeneena olen huomannut, ettei minun kannata surra huomista ja murehtia menneitä. Tähänkin asti on kaikki järjestynyt. Juuri tämä hetki on se tärkein. Eikä tämä tarkoita, että olisin luopunut tavoittelemasta jotain - se tulee eteeni, kun aika on.
Voinhan löytää tämän sairauspolkuni varrelta vaikka mitä uutta, olen utelias, niin paljon on maailmassa ympärilläni toimintaa, tapahtumia, ihmisiä, matkoja ettei muuta kuin silmät auki ja korvat kuulolle - mukavaa tapahtuu ja vanha sanonta "samankaltainen vetää puoleensa samankaltaista" pitää omalla kohdalla paikkansa täysin! Niin positiivisessa kuin negatiivisessakin mielessä. Carpe diem!
Aina on toivoa, aina on elämää ja onneksi on vielä tämä keskustelupalstakin ;-)

Voimia ja halaukset

t. Usva
usva | 11.9.2007 klo 14:30:06