Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Sytostaattigallup
1. Duktaalinen rintasyöpä gr 3, löydös myös 1 imusolmukkeesta. 6 x CEF on juuri takana.2. Käytin jäälakkia joka kerta ja vähensin hiusten pesua/käsittelyä : Hiukseni alkoivat harventua 3. hoitokerran jälkeen, mutta mitään tuppoina irtoamista ei esiintynyt eikä peruukin tarvetta.
3. 4-5 vrk hoidon jälkeen haahuilin eräänlaisen kemiallisen masennuksen syövereissä ja pahoinvoinnistakin kärsin, pahiten 3. ja 4. kerralla. Ruoka tökki ja kaiken kattavasti huonoissa fiiliksissa vain odotin olon parantumista... Ja sieltä se parempi olo onneksi aina tulikin eli ehdin hyvin toipua seuraavaa annosta varten. Valkosoluni eivät ehtineet palautumaan 3 viikossa, joten hoitoväli venyivät 3,5 - 4 viikkoon. 5. ja 6. kerralla minulle tiputettiin pahoinvoinnin estolääkkeksi Aloxia ja ainakin minulla se toimi aiempaa lääkettä paremmin eli oksentaa ei enää tarvinnut. Primperania popsin maksimiannokset ainakin 2 eka päivänä hoidon jälkeen.
4. Pahempaa pelkäsin, kuten onneksi tämän taudin kohdalla olen ainakin tähän saakka useinkin saanut todeta... Pidin kiinni siitä, että kyseessä on määräaikainen kurjimus, kuten leikkauksen liitännäishoidoista voi ajatella, sillä tavoin itse jaksoin taapertaa hoidot läpi. Jokaisen hoitokerran jälkeen - kun siis on taas päässyt pahimman vaiheen läpi- kannattaa tuulettaa: taas yksi vähempänä!
- SytostaattigallupAnnuskainen
- Re: Sytostaattigalluppike44
- Re: SytostaattigallupAnnuskainen
- Re: SytostaattigallupUntuvikko
- Re: Sytostaattigallupellinoora
- Re: Sytostaattigallupjotaas
- Re: Sytostaattigallupkukkamaaria
- Re: SytostaattigallupKarhutar
- Re: Sytostaattigallupnina65
- Re: SytostaattigallupAnnuskainen
- Re: SytostaattigallupCherry
- Re: Sytostaattigalluphelmikuu-07