Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Sytostaattigallup

Duktaalinen rintasyöpä,gradus 3,hormonireseptorinegatiivinen.Suunnitelmissa 3 x taxo+herceptin ja sen jälkeen 3 x cef.Eka taxo takana ja vointi oli ällistyttävän hyvä seuraavat 3 päivää, jolloin vietin juhannusta melkein kuin muutkin.Sitten alkoi helvetilliset kivut niskasta, leviten selkään ja käyden läpi kaikki isot luut.1G panadoli ei tuntunut missään ja söinkin viikon tramalia kipuihin päivittäin ja se auttoi.Kivut loppui kuin seinään ja sen jälkeen ollut hyvä olo.Viime viikolla alkoivat hiukset lähtemään tukkoina pesujen yhteydessä ja toissa päivänä hermostuin kun hiuksia oli jo ruuan joukossa, joten koirantrimmerille löytyi muuta käyttöä;).Peruukin sain tänään ja sitä pidän lähinnäkin toisen lapsen mieliksi ulkona liikkuessa.Itse oikeastaan pidän omasta kaljustani enkä häpeä sitä.Huomenna toisen taxon aika.Jäälakkia en käyttänyt eikä sitä mulle kyllä kukaan edes ehdottanut.Ai niin ja sillä kipu viikolla oli yhden päivän ajan maha ihan ripulilla, mut eipä mulla muita oireita ollut....jos ei lasketa pientä ylivireyttä ja jumalatonta syömisvimmaa kun kortisonit oli loppuneet:)))
hoitsu40 | 9.7.2009 klo 01:26:38