Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Pää täynnä kysymyksiä

Heippa kaikki!
Te olette täällä ihan mahtavia. Olen lukenut näitä teidän lähettamiänne viestejä aina uudestaan ja uudestaan ne antavat ihmeesti lisää tsemppiä. Lisää näitä mahtavia selviytymistarinoita! On ollut myös kiva lukea, että noi hoidot eivät välttämättä niin kauheita olekkaan. Olen yrittänyt miettiä, että mikä minua niissä hoidoissa pelottaa ja olen tullut siihen tulokseen, että ehkä eniten se kun ei tiedä mitä on tulossa. Sinä joka olet minua askeleen edellä tai melkein kaksi (menossa toiseen sytoon) olisi kiva kuulla kuinka sinulla homma etenee. Kirjoita jos jaksat.Olen yrittänyt ottaa ilon irti ihan arkipäivän pikkujutuista ja tsempannut myöskin itseäni mm.liikkumalla tuolla ihanassa talvikelissä. Huomenna ajattelin käydä hakemassa sen silikonin, että saan tuon rintavarustuksen jotenkin mallilleen. Osaako joku täällä sanoa pitääkö siihen olla liivit hankittuna ensin vai tuleeko mukana?
Tsemppiä kaikille ja Pirjolle antoisia "mummonpäiviä"!
GradusII | 11.2.2007 klo 17:32:04