Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Pää täynnä kysymyksiä

Cradus 11 .Minäkin laitan Sinulle omat kokemukseni ,syövän kohtaamisesta.Kyllä kaikki pelot piti käydä läpi .ennekuin
jaksoi uskoa että kyllä tästä selvitään .Olin 46.vuotias ja nuorin lapseni oli silloin 16.v Onneksi ei ollut aivan pieniä lapsia ,kuten täällä monella on ollut ,jotka ovat sairastuneet
rintasyöpään .Nyt minun sairaudesta on kulunut huhtikuussa 19.vuotta .Koko rinta leikattiin ja kainalo tyhjennettiin .Sädehoitoa 11.kertaa ei muuta .Silloin ei ollut
tätä internettiä josta nyt saa aivan valtavasti tukea ja tietoa .Tosi ihana asia .oman sairastumisen jälkeen jäin kohta pois työelämästä ,koska minulla oli selkä leikattu ja oli muitakin tuki ja liikuntaelin sairauksia .Elämääni tuli valo koiran pennun myötä ,olen joskus sanonut että tämä pieni "ystävä olisi ansainnut hengenpelastus mitallin ".Toivon että sinäkin löydät monen asian myötä valoa elämääsi .Itse olen tällä hetkellä oman sisareni tukihenkilö saman asian vuoksi .Katso tulevaisuuteen positiivisesti ja usko elämään .kaikkea hyvää sinulle ja siunausta .
laulurastas | 11.2.2007 klo 21:09:59