Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Pää täynnä kysymyksiä
Hei kaikille!Olen toipumassa leikkauksesta joka meni hyvin ja suunnitelman mukaisesti eli kokopoisto+kainalon tyhjennys. Leikkauksesta on kulunut kohta neljä viikkoa ja fysioterapeutin luona on tullut käytyä joka viikko.Odotan nyt pelonsekaisin tuntein kutsua syöpätautien poliklinikalle. Uskaltauduin kirjoittamaan tälle foorumille koska olen havainnut, että täällä vallitsee kannustava ja myötäelävä ilmapiiri ja sen lisäksi melkoinen asiantuntemus. Tiedän, että siellä poliklinikalla kaikki varmasti selviää ja selvitetään mutta olisin kuitenkin halunnut kysyä mitä tarkoittaa sairaalassa kirjoitetussa tiivistelmässä merkinnät ER++ PR++ MIB++ p53- ja C-erbB2 ovat mulle täyttä hebreaa.
Minulle määrätyt hoidot siis vasta tulossa eli saan 6xsytostaattihoitoa kolmen viikon välein+hormoonit viideksi vuodeksi.
Tunteet vaihtelee toivosta epätoivoon. Ulkona on kuitenkin ihana aurinkoinen pakkaspäivä joten ajattelin lähteä lenkille!
Hyvää vointia kaikille ja kiitos jos joku jaksaa vastata.
- Pää täynnä kysymyksiäGradusII
- Re: Pää täynnä kysymyksiäGradusII
- Re: Pää täynnä kysymyksiäHempukka
- Re: Pää täynnä kysymyksiäSyysunelma
- Re: Pää täynnä kysymyksiäpirjolea
- Re: Pää täynnä kysymyksiäpirjolea
- Re: Pää täynnä kysymyksiälaulurastas