Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Pää täynnä kysymyksiä

Heippa
!
Olen viikon päästä menossa toiseen sytoon, ensimmäinen taxo meni hyvin, viikko meni levätessä, mutta sen jälkeen olo on ollut täysin normaali. Tosin vaihdevuosi oireita sytot tuntuu aiheuttavan (olen 42 v), kuumia aaltoja, sydämen tykytystä yms. Muuten on mukava kun voi nyt touhuta lasten kanssa, jäivät aika vähälle huomiolle siinä sairastumisen alkushokissa.

Proteesiin olen tottunut sen verran hyvin, ettei sitä päivän aikana tarvitse ajatella, proteesiliivit sain proteesin mukana, myös tavallisia voi ihan hyvin pitää, kunhan löytää hyvän mallin, entiset ennen leikkausta käytössä olleet eivät kyllä käyneet ollenkaan. Liiviliikkeissä auttavat kyllä, kun kertoo rohkeasti mistä on kysymys.

2 viikkoa tuli ekasta taxosta ja tukka karisee, valtavia tukkoja lähtee, niitä karvoja tuntuu nyt olevan joka paikassa. On varmaan pakko leikata kaikki pois. Peruukin löysin mielestäni aika oman oloisen, mutta on se varmaan aika vaikea totutella, saa nähdä.

Mahdollisimman hyvää vointia kaikille, lähden nyt hyvin hitaalle kävelylle ulos.
Sartsa | 12.2.2007 klo 11:56:09