Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Sädehoidot käynnissä
Tervehdys kaikille!Tässäpä tänään tulee kuluneeksi viikko sädetyksen aloittamisesta. Viime viikonloppuna tuntui kainalon iho aralta, mutta olen voidellut sitä nyt iltaisin Bepanthen-lotionilla ja arkuus on poissa.
Samoin leikatussa rinnassa on tuntunut nipsauksia.
Aloitin Tamofenin syönnin myös viikko sitten ja toistaiseksi en ole huomannut muuta erityistä, kuin että oloni on ollut iltaisin tosi pirteä eikä uni oikein ole tullut silmään ennen puoltayötä. Aamuisin olen ihme kyllä ollut pirteä...myös - hmmm.
Eilen jouduin odottamaan pääsyä hoitoon yli tunnin, sillä heillä oli ollut päivän aikana runsaasti vuoteen omina olevia potilaita eivätkä aikataulut pitäneet.
Omahoitajani varoitti, että joskus koneet menevät rikki ja silloin joudutaan kutsumaan huoltomies - tällöin joudutaan odottamaan useita tunteja hoitoon pääsyä - autsh!
Karhutar, kerroit kielesi "haistavan" palaneen käryn. Liekö nenäni samanlainen, mutta ihan totta, toissailtana kun aloitin rasvata kainaloani, olin haistavinani vienoa palaneen käryä huoneistossani. Nuuskutin joka paikan ja aina tuo käry oli siinä missä minäkin ja sitten nuuskutin kainaloani ja voilá, sieltähän "käry" oli peräisin... Vienona, mutta aitona!
Nenäni on ollut aina superherkkä erilaisille tuoksuille, mutta että palaneiden grillihiilien tuoksu (oikeastaan haju) omasta kropasta alkaa jo olla hieman liikaa...
Ajakaahan varovasti - ulkona on liukasta.
t. Usva
- Sädehoidot käynnissäKarhutar
- Re: Sädehoidot käynnissäpäivänsäde
- Re: Sädehoidot käynnissäKarhutar
- Re: Sädehoidot käynnissäusva
- Re: Sädehoidot käynnissäKarhutar
- Re: Sädehoidot käynnissäKutri 1
- Re: Sädehoidot käynnissäpeevikki
- Re: Sädehoidot käynnissäKehäkukka
- Re: Sädehoidot käynnissäliikkeelle
- Re: Sädehoidot käynnissätinttu
- Re: Sädehoidot käynnissääityliini