Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Sädehoidot käynnissä
Hei päivänsädekerholaiset! Olettepa keksineet kauniin, valoisan nimen. Huumoria tässä kyllä tarvitaan alusta loppuun asti näiden hoitojen kanssa.Itse kun kävin säteissä heinä-elokuussa, niin usein pääsin heti hoitoon, kun näkivät minut. Menin nimittäin tahallaan aikaisemmin istumaan, että se valtava hikoilu menisi vähän ohitse. Kuljin näet pyörällä ja arvatkaa oliko hiki helteellä, kun se peruukki päässä poljin. Yhden ainoan kerran jouduin odottamaan puolisen tuntia. Sanoinkin hoitajille, että olisipa kiva, jos nämä säteet olisivat sattuneet talvipakkasten aikaan. Se kuumuus oli ajoittain niin sietämätöntä. (kuumat aallot yhdistettynä peruukkiin ja helteisiin), huh!!
Peevikki tuossa kirjoitteli matkakustannusten omvastuuosuuden "uudelleen" keräämisestä. Se on minunkin mielestäni väärin, kun siihen vaikuttaa se mihin vuodenaikaan sairastuu. Sen puoleen paras aika sairastua olisi ihan vuoden alussa. Mutta jotain hyvääkin on siinä kun sairastuu esim. marraskuun alussa. Jos on vakituinen työpaikka niin työnantaja maksaa täyttä palkkaa yhteensä neljältä kuukaudelta, kun sairausaika jakautuu kahdelle eri vuodelle. Mutta jos sairastuu tammikuun alussa saa täyttä palkkaa vain kahdelta kuukaudelta. Itse olin tässä onnellisessa asemassa,kun sairastuin marraskuussa. Nuo matkakorvaukset eivät tosiaan minua koske, koska asun lähellä sairaalaa.
"Säteilkää" hyvillä mielin kaikki vielä hoidoissa käyvät.
Kehäkukka:=))
- Sädehoidot käynnissäKarhutar
- Re: Sädehoidot käynnissäpäivänsäde
- Re: Sädehoidot käynnissäKarhutar
- Re: Sädehoidot käynnissäKutri 1
- Re: Sädehoidot käynnissäpeevikki
- Re: Sädehoidot käynnissäKehäkukka
- Re: Sädehoidot käynnissäliikkeelle
- Re: Sädehoidot käynnissätinttu
- Re: Sädehoidot käynnissääityliini