Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Sädehoidot käynnissä
Tervehdys pitkästä aikaa :)Kyselit Karhutar kontrolleista sädetyksen aikana. Minulla on lääkäriaika vasta sitten kun 25 x on sädetyksistä nautittu. Sen jälkeen annetaan vielä kolme buusteria. Verikokeet otettiin ennen päivänsädekerhon alkua ja seuraavat verikokeet on ennen tuota lääkäriaikaa. Viimeeksi otetuissa verikokeissa kaikki arvoni olivat ok.
Säteet eivät tunnu miltään, mutta oletteko muut päivänsädekerholaiset väsyneitä. Minua ainakin väsyttää. Hoitoaikani on aamupäivällä ja olen kotona jo n. klo 11, koko iltapävä menee haahuillessa, ja minusta tuntuu etten saa mitään järkevää aikaa, en osaa tarttua mihinkään tekemiseen vaikka niitä olisikin. En kuitenkaan ota päikkäreitä. Ja kun nukkumaanmeno aika koittaa: minua ei väsytä! No, voin kyllä syytttää itseänikin, eipä ole tullut ulkoiltua juuri lainkaan, nuo ilmatkin ovat surper tylsiä ja myös väsyttäviä.
Tänään Kotkassa päiväkerhoajat hiukan myöhässä ja ehdimme kerholaiset hiukan keskenämme juttelemaankin. Siellä muutama muukin koki väsymuksen samoin kuin minä.
Mutta miten tämän palstan päivänsädekerholaiset, väsyttääkö teitä?
terkuin Peevikki
- Sädehoidot käynnissäKarhutar
- Re: Sädehoidot käynnissäpäivänsäde
- Re: Sädehoidot käynnissäKarhutar
- Re: Sädehoidot käynnissäKutri 1
- Re: Sädehoidot käynnissäpeevikki
- Re: Sädehoidot käynnissäKehäkukka
- Re: Sädehoidot käynnissäliikkeelle
- Re: Sädehoidot käynnissätinttu
- Re: Sädehoidot käynnissääityliini