Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Sädehoidot käynnissä
Kiitos usva,Varovaisesti ajellaan, rajoitusten mukaan. Tämä onkin siitä mielenkiintoinen väli, että samaan aikaan tien päällä ovat niin työmatkalaiset, rahtarit kuin lippalakkipäiset papat, ja sitten kun kahden jälkimmäisen väliin osuu tällainen sähäkänpuoleinen rouvasihminen 1,8-litraisella koneella, niin kärsivällisyyttähän se kysyy.
Aika harvoin olen nähnyt, että rekkakuskit hiillostuisivat ohittelemaan, mutta tiistaina yksi tällainen suhari hermostui, kun ajoin erään vanhan papan takana. Pappa tietenkään ei uskaltanut ajaa kuin 60 - 70 km/h, ja minä taas en uskaltanut ohittaa, kun oli vilkas liikennekin ja huono keli. Ohitus kuitenkin tapahtui aikanaan sille varatulla ohituskaistalla, ja näin se rekkakin hävisi nuuskimasta peräpeiliä. Taustapeilistä kuitenkin katselin, että rekkakin ajoi papasta ohi niin että soi, mutta viisi kilometriä todellakin sain sietää sitä ärsyttävää valojen vilkuttelua. Ja sama juttu takaisintulomatkalla: toinen hyväkäs ei kuunnellut radiota eikä uskonut, että poliisit ovat tietyömaan päässä kytiksellä, piti vain ajaa pyllyssä kiinni yhdistelmäkalustolla.
No, pääsääntöisesti rekkamiehet ovat reiluja ihmisiä ja hyviä kuljettajia, mutta tuollainen kiire tällaisissa keleissä ei oikein mahdu minun ymmärrykseeni.
T. Karhutar, jonka nenä ei onneksi haista mitään;) Ilmastoinnin ihmeitä tämäkin
- Sädehoidot käynnissäKarhutar
- Re: Sädehoidot käynnissäpäivänsäde
- Re: Sädehoidot käynnissäKarhutar
- Re: Sädehoidot käynnissäKutri 1
- Re: Sädehoidot käynnissäpeevikki
- Re: Sädehoidot käynnissäKehäkukka
- Re: Sädehoidot käynnissäliikkeelle
- Re: Sädehoidot käynnissätinttu
- Re: Sädehoidot käynnissääityliini