Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
totuttelua
Jännä lukea miten erillailla ihmiset kokee leikkauksen jälkeisen ajan.Minulla oli oikea euforia päällä, jpiii selvisin nukutuksesta(paha astma). Kaikki tuntui hyvältä, ei ollut kipuja , mahtava leikkaus haava, nännikin oli selvästi heitetty pöydälle ja laitettu takaisin.
Kerroinkin jo, että jälki tarkastuksessa tuli shokki triplanegatiivinen syöpä ja rankat hoidot, alkoi alamaäki. Eka tiputus ja Xelodonit päälle. eka vikko meni jotenkuten, mutta nyt olo on koko ajan huono ja mieliala maassa , kiukuttaa lääkkeet toden teolla , tyhmää hän se on ,mutta onkuin elämä olisi riistettty, mielssä pirun syöpä. Huvittavinta on , että tuttavat ja ystävät luulevat, että olen niin positiivinen potilas, eräskin sanoi, että siellä se vaan naureskelee. Oma kai syy kun en osaaa kaataa alakuloanimuiden niskaan. Onneksi on tämä palsta. OLen miettinyt kanssa pitäsköhän mennä terapiaan, kauan en jaksa itseäni tälläisena.
Toivottavasti tämä on jokin opeutumis vaihe ja menee ohi.
Olipa vuodatus.
ulrikka
- totutteluaulriikka
- Re: totutteluaKatjuliini
- Re: totutteluaulriikka
- Re: totutteluaTerhikki
- Re: totutteluatatar
- Re: totutteluaemuliita