Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: totuttelua

pelkäsin kovasti, sopeudunko uuteen kroppaani ollenkaan. Huono itsetunto seurannut koko elämän , koiulukiusaamisen ansiosta.
Mutta, kappas vaan, jotenkin kaikki muuttui, en ole missi vartaloinen, en edes lähellä sitä ;) aoina hävennyt raskauskiloja, jotka ei lähde sitten millään...olen oppinut hyväksymään itseni tällaisena ja olemaan piittaamatta mitä muut ajattelee =)

olen useasti jo sanonut, että tämä tauti on antanut minulle enemmän, kun ottanut. niin se vaan on. turhat valitukset ympäriltä hävinneet. arvostus elämään ja tekemisiin ihan toista luokkaa nyt.

Teen asioita joita en koskaan ennen MUKA ehtinyt/voinut. Eihän maajussi voi kesällä lomailla...kyllä on tänäkesänä lomailtu ja reissattu.

Onneksi minulla on mies, äiti ja ystävät tukena ja voin kaataa kaiken paskan heidän niskaansa, kukaan ei ainakaan ole siitä moittinut. Koskaan tauti ei ole ollut salaisuus, eli jos kerron jotain jollekkin ja hänestä tuntuu, että taakka on liian raskas, voi hän ihan hyvin kertoa siitä jollekkin. Olen myös tällä "käytöksellä" rohkaissut monia puhumaan ja ottamaan asiat niin kuin ne tulee.

Ihanaa aurinkoista syyspäivää toivottelee emuliita <3
emuliita | 16.9.2012 klo 10:20:32