Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: totuttelua

Iltaa kanssasisaret kautta maan!

Olen valmistautumassa viimeiseen sytohoitooni, cefiin. Hoito on huomenna. Olen kahtena kertana voinut tosi huonosti (kuvotus ja väsymys) heti hoitopäivän iltana plus kaksi seuraavaa päivää, vaikka olen ottanut lääkkeitä riittävästi. Jotenkin minusta tuntuu, että tämä kerta ei tee poikkeusta. Pelkkä ajatus vaaleanpunaisesta, suoneeni valuvasta myrkystä saa kehoni tärisemään, ja jopa kylmät, mauttomat jääpalat, joita olen imeskellyt (ettei suu menis rikki...ei muuten ole mennytkään), aiheuttavat etovan olon. Reagoin psykofyysisesti... Ehkäpä sitä on myös väsynyt näihin hoitoihin, koska tietää, että nyt todella on edessä viimeinen syto.

Tämä keskustelufoorumi on ehdottoman hyvä, koska on rohkaisevaa tajuta, ettei ole yksin tämän sairauden kanssa. Monta kertaa olen ajatellut, että minkälaisia naisia nimimerkkien taakse kätkeytyykään ja että missä kaikkialla te muut vaikutatte. Eläköön me, taistellaan yhdessä!

Silkki | 18.9.2012 klo 22:08:42