Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Hikoilupuuskiin...
HeippaPitkästä aikaa minäkin kirjoitan.
Olen kyllä innokaasti lukenut edeleen mutta
kirjoittaminen on jäänyt vähemmälle.
Minäkin olen syönyt nyt sen noin 1.5v sitä tamofeeniä
ja kyllä täälläkn hikoillaan oikein kunnolla. Olen syönyt sitä Efeksoria koko aja aina annoskokoa nostaen. Nyt ollaan 150mg ja en tiedä onko siitä mitään hyötyä. On ehkä vähän rauhottunut mutta sitten vastaavasti yöllä on ne palelut sittan lisääntyneet. Eniten minuakin haittaa hikoilu silloin kun olen töissä (myyjänä elintarvikeliikkeessä). On todella kivaa olla palvelutiskissä kun hiki valuu noronnaan kasvoilla vaikka ei ole edes kuuma. Onhan ainakin" ahkeran näköinen" heh heh
Painoa ei ole tullut lisää sitten sytojen. Silloin tuli semmoinen 8kg ja siitä on jäljellä ehkä noin 6kg.Joo en ole laihiksella ja enkä rupea. Ehkä vähän yritän katsoa mitä suuhuni laitan.Olen myös yrittänyt oåpetella syömään usein niin ei sitten kerralla tulisi syötyä palajon.Ja sitten kkun kontrolli repeää niin sitten menee kyllä salmiakkia ja suklaata kunnolla.
Efeksorin hinta on kyllä paljon laskenut tänä aikana. Maksaakohan 100 tabuu nyt jotain 40 huitteilla. Näin jotenkin muistelisin.
Voisin kanssa antaa vailla kuun taivaalta jos tähän olisi apua saatavilla.
Minulla ainakin kun on oikein huono päivä hikoilun suhteen niin kyllä se vaikuttaa tuonne pääkoppaankin. Silloin tuo v.... käyrä nousee todella korkealle koko tautia kohtaan. Tulee semmoinen huono olla. Onneksi töissä ymmärtävät... . Ja jos kotona sattuu olemaan hankalaa isäntä esim. äkäilee turhasta niin silloin kyllä tulee toisi huono fiilis. Se vie kyllä kaikki voimat ja tulee todella paska olla. Kaikkein ikävintä siinä on se että hän ei ymmärrä tilannetta. Joten olen aika-ajoin todella väsynyt
Mutta näillä eväillä on vaan mentävä eteenpäin. Onneksi lapsista saa paljon voimaa jaksaa.
Terveisin Kutri jolla vähän huono aamu
- Hikoilupuuskiin...hipura
- Re: Hikoilupuuskiin...Tyrni65
- Re: Hikoilupuuskiin...hipura
- Re: Hikoilupuuskiin...kukkamaaria
- Re: Hikoilupuuskiin...Untuvikko
- Re: Hikoilupuuskiin...kukkamaaria
- Re: Hikoilupuuskiin...tuutikki-t
- Re: Hikoilupuuskiin...kutri
- Re: Hikoilupuuskiin...Tyrni65