Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Hikoilupuuskiin...

Olen syönyt kohta vuoden Tamofeenia. Alkuun oli ihan kauheat hikipuuskatja masennusta ja alavireisyyttä, joihin sain Efexoria, joka auttoikin. Mieskin sanoi, että mikset ole ennenkin syönyt Efexoria, koska olet noin rauhallinen;-). Kun kävin parin kuukauden päästä Tamofenin aloittamisen jälkeen psykologilla kahdesti "purkamassa" mieltäni, niin hän ehdotti, että kannattaisi vaihtaa 75 mg Efexor 75 mg Venlafaxiniin, joka on halvempaa. Nyt olen syönyt sitä vjaan vuoden ja hikipuuskia esiintyy vähemmän kuin Efexorin aikana! Kun kävin gynekologilla ja keeroin, että syön Venlafaxinia, niin hän ei ollut kuullutkaan moisesta lääkkeestä, mutta kun katsoi netistään niin jopa löysi sen siletä ja sanoi sen olevan tämän vuotinen uusi lääke. Suosittelen Venlafaxinia tai Efexoria kuumiin aaltoihin. Itse otan tabletin aina illalla.
Sitähän se oli | 2.11.2009 klo 22:09:42