Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Hikoilupuuskiin...
Hei!Minä olen syönyt Tamofeenia nyt puolitoista vuotta , hikoilua on ollut alusta asti runsaasti ja on edelleen.
Alkuun sain Efexor reseptin ja puolivuotta tuntui että se auttoikin jonkin verran, mutta sitten tuntui että lääke ei enää tehoa , hikipuuskat palasivat ja lopetin lääkkeen syönnin, ja tosiaan Efexor on kallis lääke.
Bellergalea (ergotamiini) olen syönyt alusta asti ja kun ottaa säännöllisesti ,voi siitä olla vähän apua.
Toisinaan tuntuu että hikoilu vie hermot ja varsinkin töissä, on tosi kurjaa kun naama on punainen ja sitten alkaa hiki virrata.
Ei taida kuitenkaan mitään aidosti pätevää lääkettä olla, olisin kyllä valmis kokeilemaan ihan mitä vaan jos apu jostain löytyis.
Kyllä mullakin paino on noussut jonkin verran, en tiedä onko syy yksin Tamofeenin, vai onko sitä vaan tullu syötyä enemmän.
- Hikoilupuuskiin...hipura
- Re: Hikoilupuuskiin...Tyrni65
- Re: Hikoilupuuskiin...hipura
- Re: Hikoilupuuskiin...kukkamaaria
- Re: Hikoilupuuskiin...Untuvikko
- Re: Hikoilupuuskiin...kukkamaaria
- Re: Hikoilupuuskiin...tuutikki-t
- Re: Hikoilupuuskiin...Sitähän se oli